اقدامات پیشگیرانه طوفان در قشم انجام شد
نوشته شده توسط : hsi

اقدامات پیشگیرانه طوفان در قشم انجام شدعکس از آرشیو

قشم- ایرنا- فرماندار قشم گفت: پیرو هشدارهای دریایی وقوع طوفان در خلیج فارس، تمامی اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با این پدیده طبیعی در قشم انجام شده است.

علیرضا نصری روز شنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان قشم افزود: این اقدامات در خصوص ترددهای دریایی، اسکله های گردشگری و مراکز پرورش میگو و ماهی شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها، سازمان منطقه آزاد، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و سایر ادارات خدمت رسان قشم در آمادگی کامل قرار دارند.

فرماندار قشم با تاکید بر اینکه پیشگیری مهمتر از اقدام بعد از بحران است تصریح کرد: اسکله های گردشگری تعطیل شده‌اند و هرگونه تردد قایق‌های صیادی ممنوع است.

وی اظهار کرد: در صورت تغییر در شرایط آب و هوایی، تغییر مسیر طوفان و ایجاد خطر تردد برای شناورهای مسافربری، اسکله شهید ذاکری نیز تعطیل می‌شود.

نصری تاکید کرد: مردم و گردشگران پیش از سفر از طریق رسانه‌های رسمی از وضعیت تردد در اسکله مسافربری شهید ذاکری اطلاع حاصل کنند.

وی با بیان اینکه بخشداری‌ها در حالت آماده باش کامل هستند، افزود: ادارات خدمت رسان با تمامی تجهیزات آمادگی رفع هرگونه مشکل در پی وقوع این طوفان را دارند.

فرماندار قشم تصریح کرد: پایگاه هلال احمر ساحلی در اسکله شهید ذاکری و پایگاه جاده‌ای این سازمان آمادگی کامل برای ارایه خدمات در حوادث احتمالی را دارد.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: